Голова “ТК-Груп” Олександр Соколовський – про цілі роботи групи компаній
Група компаній “ТК-Груп” працює для того, щоб:
- усі компанії, що входять до її складу, розвивалися;
- кожен працівник відчував себе частиною великої родини Текстиль-Контакта;
- покращувався асортимент і зростав оборот;
- більше клієнтів були задоволені співпрацею з нами;
- зростала заробітна платня та покращувались умови праці;
- наші компетенції вдосконалювалися.
Ви підтримуєте наші цілі? Знаю, що більшість із вас їх підтримує! Я пишаюся тим, що у компаніях “Текстиль-Контакт” такий стабільний колектив. І я пишаюся тим, що стількох із вас я знаю особисто уже багато-багато років. І якщо цілі засновників, топ-менеджерів та усіх співробітників збігаються, то давайте разом подумаємо, як їх досягти?
Друзі, нам не можна заспокоюватися, зупинятися на досягнутому, не можна відпочивати на лаврах попередніх заслуг! Багато і напружено працювати – ось що чекає на нас у наступному році (і не тільки!) Як власник та співзасновник, я буду щасливий, якщо від нашої ефективної і злагодженої роботи у всіх нас зростатиме зарплатня, а отриманий прибуток дасть додаткові можливості для премій та бонусів. Повірте, я знаю, як це важливо.
Але найголовніше – уникнути того, що точно може завадити:
- байдужості до своєї ділянки роботи та спільного результату компанії;
- небажання вдосконалюватися і моніторити нові вимоги ринку;
- звичка неправильно вибудовувати пріоритети, розпорошуватися та не дотискати почату справу!
А щоб залишатися лідером ринку – ми всього лише маємо працювати не так, як інші. Для цього потрібно розуміти свої конкурентні переваги, які роблять нас кращими! Клієнтів сьогодні не обдуриш дорогою рекламою чи крутим офісом. Важливо те, що стоїть за брендом партнера. Бренд Групи компаній “Текстиль-Контакт” знають і люблять, і це – наша спільна заслуга!
Топ-10 відмінностей, які роблять нас найкращими на такому непростому і конкурентному ринку:
- Постійний розвиток виробничої бази.
- Постійне розширення асортименту, не дивлячись на те, що він і так найбільший.
- Робота “по-білому”, хоча це складніше і дорожче.
- Екологічність як пріоритет розвитку.
- Найбільш оптимальні на ринку ціни.
- Найкращі у галузі стандарти обслуговування.
- Стабільність на ринку і вміння тримати слово попри зовнішні кризи.
- Формування моди, трендсеттерство.
- Відкритість і доступність топ-менеджменту для клієнтів і співробітників у будь-якій ситуації.
- Атмосфера у команді, турбота про працівників, командний дух, формування власних цікавих інформаційних приводів, творчих конкурсів та спортивних змагань.
Наша група продовжує розвиватися і розширюватися. Ми не дозволяємо собі заспокоїтися, працюємо над помилками, вчимося та робимо висновки! Ми завжди налаштовуємося тільки на позитив! Пам’ятаємо, що “іронія і посмішка – це не лише техніка безпеки буття, а й найкращий спосіб переживати громадські колізії” (с).