Податкова реформа та вихід з тіні – український бізнес розповів, чого чекає від нового Президента та ВР

Національна бізнес-коаліція у прес-центрі “Українські новини” 7 лютого відкрито звернулася до українського політикуму напередодні президентських та парламентських виборів 2019 року. Члени Української ради бізнесу (УРБ) та Спілки українських підприємців (СУП) спільно сформулювали Топ-10 основних пріоритетів бізнесу. Саме цей перелік питань пропонуватиметься для включення до передвиборчих програм кандидатів у Президенти та партій, що йдуть до парламенту.

Своє бачення того, які проблеми повинна вирішити новообрана українська влада, щоб бізнес вдихнув на повні груди, висловили керівники найбільших підприємств України, серед них – засновник групи компаній “Текстиль-Контакт” та член Ради директорів СУП Олександр Соколовський.

До десятки найважливіших проблем українського бізнесу увійшли: заміна податку на прибуток податком на виведений капітал; зниження податкового навантаження на фонд оплати праці; створення фахової структури для розслідування економічних злочинів; реальне запровадження електронного документообігу; зменшення кількості перевірок та підвищення їх якості; впровадження єдиного податкового документу тощо.

Податкова реформа – ключова для бізнесу

Учасники обговорення зійшлися на тому, що більшість зазначених питань стосуються нового податкового законодавства. На думку представників бізнес-коаліції, саме реформа податкової системи дозволить бізнесу вкладати кошти у свій розвиток та гідно конкурувати без виходу в “тінь”. Про власний багаторічний досвід боротьби за податкову реформу розповів член Ради директорів СУП, власник групи компаній “Текстиль-Контакт” Олександр Соколовський.

Сьогодні вже багато політиків усвідомлюють важливість нового податкового законодавства, обговорюють його з представниками бізнесу та активно впроваджують його до своїх передвиборчих програм. Проте попереду ще дуже складна боротьба. Попри численні обговорення цих законів з представниками чинної влади, поки що не вдалося добитися винесення їх на розгляд ВР”, – зазначив бізнесмен Олександр Соколовський.

Він висловив власне бачення того, чому вибори 2019 року дають надію на покращення ситуації.

Я умовно поділяю політиків на праволіберальних, для яких справді економіка в пріоритеті, та на соціалістів. У нас, на жаль, більшість політиків – соціалісти, які красиво розповідають у своїх програмах, як вони будуть розподіляти зібрані податки та боротися з корупцією. Водночас, недостатньо говорять про те, як будуть збиратися ці податки та як відбудеться економічне зростання, оскільки це – чималі непопулярні заходи та реальні реформи. Ми звертаємося до тих, хто готовий підтримати реальні інновації, ми готові з цими політиками співпрацювати. Податкова реформа, зокрема, одна з її частин – податок на виведений капітал, – це і є одна з принципово необхідних інновацій”, – наголосив засновник торгово-виробничої групи компаній “Текстиль-Контакт”.

Національна бізнес-коаліція – аполітичне об’єднання 70 українських асоціацій підприємців, до якої увійшли понад 35 000 бізнес-проектів України. Коаліція була створена з метою формування та публічного обговорення спільного порядку денного для українського підприємництва напередодні виборів 2019 року. Ініціатори створення – Спілка українських підприємців (СУП) та Українська рада бізнесу (УБР).