Мережа гіпермаркетів “Каштан” – у реаліті-шоу “Подіум” на Новому каналі

 

Реаліті-шоу “Подіум”, де змагаються дизайнери моди, обрало гіпермаркет тканин “Каштан” для проведення одного з випробувань проекту. Учасники прийшли до магазину на свій перший самостійний шопінг, щоб обрати матеріали для своїх виробів.

У цьому випробуванні вперше талановиті дизайнери-початківці мали купити реальні тканини у реальному магазині, тоді як у минулих завданнях вони шили з наданих їм матеріалів. Усі учасники відзначили, що прийшли у захват від величезного асортименту якісних тканин у гіпермаркеті “Каштан”, відчули приплив творчої енергії та зародження нових ідей.

“Магазин тканин – це місце, звідки береться натхнення для дизайнера! Тому що ти бачиш, з чим працювати, тканини пробуджують твою фантазію. Але й підвищується рівень відповідальності за результат: уже неможливо сказати, що тобі дали не ту тканину, якщо ти обирав її сам”, – діляться враженнями учасники.

Відвідали молоді модельєри і магазин “ТК-Фурнітура”, невід’ємну частину будь-якого гіпермаркету “Каштан”, де змогли вибрати з величезного асортименту швейної фурнітури все, що необхідно для їх проектів.

Реаліті-шоу “Подіум” на українському “Новому каналі” – це адаптація американського формату Project Runway, проекту про дизайнерів. Десять творців модного одягу змагаються за головний приз, і для цього проходять завдання, наближені до тих, що чекають на них у реальному світі моди. У кожного з героїв “Подіуму” грандіозні плани та великі амбіції, але тільки один з них переможе у шоу та отримає можливість здійснити свою мрію.

“Текстиль-Контакт” дякує за надану можливість взяти участь у масштабному проекті про моду та стиль в Україні! Приймати у себе в магазині захоплених молодих фахівців та майбутніх зірок української фешн-індустрії – це цікавий досвід для нас. Ми пишаємося тим, що широкий асортимент, якість тканин та високий професіоналізм продавців-консультантів допомогли дизайнерам зробити правильний вибір.