Нові контракти і довгострокові перспективи

Компанія «ТК-Домашній текстиль» планує розширювати співпрацю з великими гравцями ресторанно-готельного бізнесу.

Зустріч професіоналів на експофорумі FoReCH

З 13 до 15 листопада в Києві проходить Міжнародний експофорум FoReCH. Це головна професійна подія готельного і ресторанного секторів бізнесу в Україні. Уже не перший рік FoReCH стає надійним комунікаційним майданчиком для демонстрації досягнень, обміну досвідом, підписання нових контрактів.

Міжнародний експофорум FoReCH – місце зустрічі професіоналів. Українські та зарубіжні великі і середні компанії, чия діяльність пов’язана з ресторанно-готельної індустрією, отримують можливість вивчити цікаві пропозиції, ознайомитися з останніми новинками в професійному сегменті. Виставка дарує відвідувачам чудові ідеї щодо оформлення закладів. Тому часто просто біля стендів підписуються нові контракти, попередні угоди, протоколи намірів про співпрацю.

«ТК-Домашній текстиль» на FoReCH

Компанія «Домашній текстиль», яка є лідером з постачання готових текстильних виробів для ресторанно-готельного сегменту України, другий рік поспіль бере участь в експофорумі, презентуючи нові види товарів для готелів, закладів громадського харчування та об’єктів індустрії розваг.

«Понад 20 років наша компанія щодня працює над тим, щоб надавати нашим партнерам продукцію найвищої якості, яка повністю відповідала б світовим стандартам, – каже директор «ТК-Домашній текстиль» Анна Тодурова. – До того ж, своїм прикладом сервісу, бездоганної продукцією ми самі впроваджуємо нові стандарти в сфері постачання текстилю для готелів і ресторанів та закликаємо інші компанії, що працюють в даному сегменті бізнесу, не знижувати цю планку».

Національний лідер в сфері виготовлення та постачання інтер’єрного текстилю – компанія «ТК-Домашній текстиль», яка є підрозділом холдингу «Текстиль-Контакт», вчергове продемонструвала високий рівень продукції, готовність працювати з будь-якими обсягами замовлень.

«Для нас FoReCH – це завжди цікаві зустрічі і перспективи. Ми маємо намір плідно і довгостроково попрацювати з великими гравцями сегменту, – зазначає керуючий партнер компанії «ТК-Домашній текстиль» Володимир Марценюк – Такі масштабні заходи дозволяють продемонструвати наші успіхи широкій аудиторії, що особливо важливо в умовах конкуренції».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *