fbpx

«Текстильні посмішки» стали доступні на книжковому сервісі Book Box

Книга «Текстильні посмішки. Реальні історії однієї компанії» увійшла в каталог книжкового сервісу Book Box. Це означає, що будь-хто з передплатників сервісу, зацікавившись виданням, тепер зможе замовити «Текстильні посмішки» для персоналу свого офісу. Після чого книгу доставлять на книжковий стенд компанії. Там співробітники зможуть почитати, оцінити і згадати про якісь свої історії і ситуації з життя компанії.

«Інтерес з боку книжкових сервісів до нашої книги лише підтверджує, що люди в Україні люблять читати реальні історії про живих людей, які потрапляли на роботі в різні кумедні ситуації і вирішували їх. Цей досвід унікальний. І знайти таку інформацію, зібрану під однією обкладинкою, практично ніде. Адже на хвилиночку — над нею працював колектив з 105 авторів », — говорить Олександр Соколовський, власник групи компаній «ТК-Груп» (ТОВ «Текстиль-Контакт», «ТК-Домашній текстиль», «ТК-Фурнітура» і «ТК-Спецодяг»).

Зараз, за ​​статистикою Book Box, в середньому третина працівників компаній користується доступом до книжкових стендів сервісу. «Постійний розвиток людей — один з головних наших пріоритетів. Тому в компанії «Текстиль-Контакт» також є книжковий стенд для співробітників. І він досить популярний і користується попитом», — підкреслює Олена Бондаренко, директор по роботі з персоналом компанії «Текстиль-Контакт».

За її словами, поява книги «Текстильні посмішки» в каталозі сервісу — гарна можливість для HR-фахівців усіх рангів познайомитись із досвідом командоутворення зсередини і без купюр. «У книзі багато унікальних фотографій і сканів, що ілюструють історію розвитку бізнесу. Це наочний посібник для фахівців з персоналу про те, як зберегти і не забути з плином часу шлях пройдений колективом. Так що читайте і використовуйте, буде цікаво!» — додала вона.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *