fbpx

Компанія «ТК-Домашній текстиль» не укладала договорів із «Скорвеус» на поставку вишиванок для Укрзалізниці

Сьогодні, 1 серпня ряд ЗМІ опублікували інформацію про підписання Філією «Центр сервісного забезпечення» ПАТ «Укрзалізниця» двох контрактів на закупівлю 200 вишиванок та 200 лляних рушників. У повідомленнях, зокрема за першим з тендерів, стверджувалося, що постачальником вишиванок, нібито, виступила компанія «ТК-Домашній текстиль» (один з підрозділів групи компаній «ТК-Груп» — прим.). Це не відповідає дійсності.

У зв’язку з цим, офіційна позиція групи компаній «ТК-Груп» наступна:

«ТК-Домашній текстиль» не поставляв для ТОВ «Скорвеус» жодної вишиванки по тендеру (UA-2019-06-06-000746-c), оскільки не є виробником сорочок жіночих лляних з вишивкою. Відповідно, не укладалися зі згаданим ТОВ з даного тендеру жодні договори.

«Посилання на «ТК-Домашній текстиль», як на виробника вишиванок по тендеру для Укрзалізниці — відверта брехня і спроба втягнути нашу компанію в досить скандальну історію. Про компанію «Скорвеус» ми вперше почули, як про конкурента по іншому тендеру, де Укрзалізниця закуповувала лляні рушники з вишивкою ручної роботи в подарунковому футлярі», — спростував інформацію Олександр Соколовський, засновник групи компаній «ТК-Груп».

Що стосується тендеру із закупівлі 200 рушників лляних з вишивкою ручної роботи в подарунковому футлярі, то 24 червня 2019 року компанія ТОВ «ТК-Домашній текстиль» дійсно виграла закупівлю (UA-2019-06-06-003254-b) на суму в 710 988 , 00 грн. Із замовником — Філією «Центр сервісного забезпечення» ПАТ «Укрзалізниця» — був підписаний контракт, але продукцію ще не поставлено.

Згідно з угодою вартість однієї одиниці предмета закупівлі становить 3 554,94 грн. і повністю відповідає рівню ринкової хендмейд продукції даної категорії товарів.

«При уявній дорожнечі, згідно з технічними вимогами замовника ми повинні надати рушник лляної з вишивкою ручної роботи (220х35 см.) з домотканого полотна щільністю 155 г/кв. м. На сьогоднішній день вартість погонного метра стартує від 200 гривень», — пояснює Володимир Марценюк – керуючий партнер ТОВ «ТК-Домашній текстиль».

За його словами, для того щоб футляр мав презентабельний вигляд з замовником було погоджено декорування пластикового тубуса матеріалом з паперового оксамиту темно-синього кольору із золотою вишивкою герба і пензликом, виготовленим з крученого золотого шнура.

«Оскільки готових виробів з такими характеристиками на ринку немає, то всі роботи виконуються вручну. Що, звичайно, вплинуло на формування остаточної ціни пропозиції. Але у підсумку наша ціна виявилася кращою за конкурентів, і ми перемогли в цьому тендері», — додав Володимир Марценюк.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *