Тендери: ефективний інструмент розвитку компанії «Текстиль-Контакт»

Майже три мільйони гривень зекономила компанія «Текстиль-Контакт» своєю участю в державних закупівлях через систему електронних торгів ProZorro. А для самої компанії цей досвід став можливістю розширити клієнтську базу, укласти довгострокові контракти з новими замовниками і, звичайно, забезпечити власні підрозділи стабільною роботою на певний період часу.Олександр Соколовський Тендери Текстиль-Контакт

Велика економія і боротьба за прозорість

Щомісяця зростає кількість державних, муніципальних і навіть комерційних організацій, які здійснюють закупівлю товарів та послуг за допомогою тендерів. Це робиться не для того, щоб спростити процедуру торгів, а для підвищення ефективності аналітичних процесів і раціональності використання бюджетних коштів. Тендери дозволяють здійснювати закупівлі дешевше, а заощаджені гроші переадресовувати на інші потреби.

До речі, бюджетна економія завдяки ProZorro в 2017 році склала 130 млрд. гривень. Поки не озвучені підсумки 2018 року, але однозначно, розмір заощаджень буде більшим, ніж в 2017, коли подібна практика носила тестовий характер. І свій внесок в економію народних коштів внесла компанія «Текстиль-Контакт». Завдяки участі підприємства в тендерах держава змогла закупити необхідний обсяг товарів і послуг на 2,8 мільйона гривень дешевше. Олександр Соколовський Тендери Текстиль-Контакт

Великими партнерами компанії, з якими були підписані контракти, стали представники найрізноманітніших сфер діяльності. Серед них варто відзначити:

  •  Міністерство оборони України,
  • Національний банк України,
  • КП «Київський метрополітен»,
  • АТ «Українська залізниця»,
  • Енергоатом,
  • Адміністрація морських портів,
  • Обласні управління освіти,
  • більше 20-и театральних закладів комунальної власності різних регіонів країни,
  • дитячі будинки, професійно-технічні училища,
  • оздоровчі установи: пансіонати, санаторії, диспансери, пологові будинки,
  • міські та обласні адміністрації.

Олександр Соколовський: «Тендери для «Текстиль-Контакт»- це інструмент самоконтролю»

Керівництво компанії «Текстиль-Контакт» вважає участь і перемогу в тендерах дієвим інструментом підвищення ефективності діяльності підприємства, поліпшення фінансових показників.

«Участь і перемога в торгах, а також подальше виконання умов контракту дисциплінує. Ми зайняли в сегменті лідерські позиції, тому перемоги і програші дозволяють нам постійно оцінювати коливання ринку, конкурентів і власні сили. – каже директор «Текстиль-Контакт» Олександр Дмитренко. – Коли ми перемагаємо в конкурсі завдяки більш вигідних пропозицій, грамотному оформленню документів, більш повного асортименту і вигідною презентації, ми розуміємо, що компанія вибрала правильний шлях розвитку. Як тільки відсоток перемог знижується, настає час переглядати діяльність».

Інструментом самоконтролю називає тендери засновник «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський. «Беручи участь в конкурсних закупівлях, ми отримуємо можливість порівнювати пропозиції (наші і конкурентів), аналізувати попит і пропозицію окремих регіонів, дізнаватися середні ціни по окремих групах товарів, – каже власник «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський. – Тому участь в тендерах ми продовжимо і в 2019, і в наступних роках. А то, що ми заощадили майже три мільйони бюджетних грошей – це приємний бонус для нас до інших переваг держзакупівель ».