Упаковка майбутнього в продажу вже сьогодні
2018 рік був ознаменований для «ТК-Груп» кількома важливими подіями, про які вже згадувалося в підсумковій статті. Окремо хотілося б розповісти про один напрямок діяльності холдингу, який ми вважаємо одним зі своїх особливих досягнень. Йдеться про виробництво еко-сумок. Легкі і зручні, красиві і практичні – вони відразу привернули увагу вітчизняних великих підприємців, які спеціалізуються на фасування, а також продажу продукції у фірмовій упаковці. Соколовський засновник Текстиль-Контакт
«Наші полотняні сумки – відмінна упаковка для будь-якої габаритної продукції. Ми шиємо їх як за стандартними, так і за розмірами, наданими замовником, тому вони універсальні», – зазначає генеральний директор «Текстиль-Контакт» Олександр Дмитренко.
«Новий рік приніс приємний сюрприз. Придбав побутовий обігрівач вітчизняного виробника, а його доставили в нашій еко-сумці», – говорить Олександр Соколовський, засновник «Текстиль-Контакт». Дійсно, перед новим роком холдинг отримав замовлення від кількох українських компаній на виробництво еко-упаковок з нанесенням на полотно логотипу торгової марки. Соколовський засновник Текстиль-Контакт
У чому ж привабливість полотняних сумок?
Використання сумки вигідно як для продавця і покупця, так і для тих, хто в угоді не бере.
Для продавця: еко-упаковка виглядає презентабельно, особливо в порівнянні з картонною коробкою або целофановим пакетом. На тканину може бути завдано товарний знак, а це – додатковий маркетинговий інструмент, козир, завдяки якому фірма обростає популярністю.
Для покупця: отримувати красиво упакований товар дуже приємно. А міцна і довговічна бавовняна сумка ще й практична. Її можна використовувати в господарських цілях, наприклад, під час походу по магазинах, на пляж, на пікнік ще мінімум пару років.
«Містка і вантажопідйомна сумка по праву може називатися «сімейної». Особисто ми використовували таку під час сімейної відпустки в Іспанії. У ній ми носили особисті речі, дитячі головні убори, різну дрібниця. Дуже зручно. Я не здивований, що цей наш товар починає відразу після запуску виробництва користуватися високим попитом», – говорить Олександр Соколовський власник «Текстиль-Контакт». Соколовський засновник Текстиль-Контакт
А яка користь від еко-упаковки всім іншим людям, які не задіяним в угоді покупця і продавця? Все просто. Кожен, хто замислюється про екологію, про збереження планети для нащадків, вибирає сумку з природного бавовни, а не поліетиленовий пакет.
Важливо: полімери, в тому числі поліетилен, розкладається за 300-400 років. А термін його використання, в середньому, два години.
«Ми впевнені, – каже Олександр Соколовський, – що названі причини – переконливий аргумент для всіх розумних людей, щоб відмовитися від целофанових пакетів на користь еко-сумок. А наша команда готова приймати замовлення на виготовлення яскравих і містких фірмових сумок з натуральних матеріалів в будь-якій кількості».